%%LNG_LoadingPleaseWait%%

Categorii produse

Popular Vendors

Abonament la stiri


Instalatii-de-hidrogen-auto

Instalatii-de-hidrogen-auto HHO

HHO.jpg

Nimic mai simplu : APA poate fi COMBUSTIBIL pentru foarte multe tipuri de  motoare ale autovehcolelor.

            Principiul de baza este electroliza apei : intr-un vas cu apa unde exista 2 electrozi  se introduce un curent electric intre cei 2 electrozi si datorita acestui curent moleculele de apa se scindeaza eliberand in atmosfera atomi de hidrogen in amestec cu atomi de oxigen , asa numitul amestec HHO.

            In cazul prezentat schematic mai sus avem un rezervor de apa, in el se introduce un electrolit format din apa distilata in amestec cu o sare pentru a creste conductivitatea apei. Din acest rezervor electrolitul curge intr-o celula de electroliza unde curentul electric transforma apa in amestec HHO. Amestecul HHO este barbotat in rezervorul cu electrolit pentru a elimina o eventuala spumare a electrolitului si din partea de sus a rezervorului se preia amestecul HHO si se introduce pe circuitul de preluare de aer pentru introducere in camerele de ardere ale pistoanelor.

Ajuns in pistoane amestecul aer, combustibil, HHO  arde mai bine deoarece la vaporii de combustibil se adauga atomii de hydrogen care ard bine si oxigenul intretine arderea .

            Astfel se obtin 3 efecte benefice utilizatorului si mediului :

  1. se consuma mai putin combustibil,
  2. motorul dezvolta o putere mai mare,
  3. arderea este mai buna si noxele mai mici.

Sistemul se poate adauga atat la motoarele pe benzina cat si la motoarele pe motorina.

In functie de tipul si marimea motorului si celulei de electroliza se pot obtine economii de combustibil intre : 15 si 60 %. Imbunatatirea procentului de economie de combustibil se face din configurarea sistemului si din controlul mai bun al parametrilor electronici din comenzile motorului si vom detalia mai mult la descriere fiecarei componenta optional ace se adauga la kitul de baza.

            Curentul electric consumat de catre celula poate ajunge la valori de 15-25A, si este preluat din rezerva de putere a alternatorului, neafectand foarte mult consumul combustibilului traditional.